Probleme de informatica - enunturi si rezolvari

Probleme de informatică
Clasa a IX-a
Elementele de bază C++ (46)
Subprograme predefinite (1)
Fişiere text (2)
Algoritmi elementari (111)
Tablouri unidimensionale (83)
Tablouri bidimensionale (64)
Probleme diverse (13)
Clasa a X-a
Subprograme (funcții) (87)
Şiruri de caractere (50)
Tipul înregistrare (26)
Recursivitate (57)
Alocarea dinamică a memoriei (2)
Liste înlănţuite (25)
Algoritmul lui Lee (1)
Clasa a XI-a
Metoda "Divide et impera" (12)
Metoda Backtracking (86)
Metoda Greedy (6)
Programare dinamică (18)
Grafuri neorientate (40)
Grafuri orientate (38)
Arbori (33)
Clasa a XII-a
Elemente de bază C# (32)
POO în C# (14)
Programare vizuală în C# (19)
Examen de bacalaureat
Competențe digitale
Examen de atestat
Admitere UBB (18)
Scrieti un program eficient din punct de vedere al timpului de executie, care genereaza si scrie in fisierul text munte.txt, pe prima linie, separate prin cate un spatiu, toate palindroamele-munte de exact noua cifre. Un palindrom de are aspect de munte daca cifrele sale sunt strict crescatoare pana la jumatatea numãrului(de exemplu 123454321, 123464321...).
Pe a doua linie in fisier se va scrie numarul de palindroame-munte generate.

#include<fstream>
using namespace std;
ofstream fout("munte.txt");

int main()
{
    int n=0;
    for(int i=1;i<=5;i++)
        for(int j=i+1;j<=6;j++)
            for(int k=j+1;k<=7;k++)
                for(int h=k+1;h<=8;h++)
                    for(int g=h+1;g<=9;g++)
                        { fout<<i<<j<<k<<h<<g<<h<<k<<j<<i<<" ";
                          n++;
                        }
     fout<<endl<<n;
     fout.close();
     return 0;
}

18 apr 2024
Site-ul conține 884 de probleme rezolvate
Copyright © 2009-2018 Muresan Vasile Ciprian