Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

   Home » Tablouri Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2018
Bacalaureat 2018 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2018
Subiecte si rezolvări 2010-2018
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Se citeste o matrice patratica cu n linii si n coloane (n<=100), cu elemente numere naturale din intervalul [0,1000].
a) Calculati si afisati (īn orice ordine) elementul minim din fiecare dintre cele 4 zone īn care este īmpartita matricea de catre cele doua diagonale.
b) Interschimbati circular īn sens trigonometric (invers acelor de ceas) cele 4 valori minime. Astfel, elementul din zona N va ajunge īn V, cel din V īn S, cel din S īn E, iar cel din E īn N, ca īn exemplu. Afisati matricea rezultata.
Elementele minime sunt unice īn fiecare zona.


#include <fstream>
using namespace std;
ifstream fin("pb3.in");
ofstream fout("pb3.out");
int main()
{
    int A[101][101],n,minN=1000,minE=1000,minS=1000,minV=1000,in,jn,ie,je,is,js,iv,jv;
    fin>>n;
    for(int i=1;i<=n;i++)
        for(int j=1;j<=n;j++)
            fin>>A[i][j];
    for(int i=1;i<=n;i++)
        for(int j=1;j<=n;j++)
        {
            if(i<j && i+j<n+1 && A[i][j]<minN) { minN=A[i][j]; in=i; jn=j; }
            if(i<j && i+j>n+1 && A[i][j]<minE) { minE=A[i][j]; ie=i; je=j; }
            if(i>j && i+j>n+1 && A[i][j]<minS) { minS=A[i][j]; is=i; js=j; }
            if(i>j && i+j<n+1 && A[i][j]<minV) { minV=A[i][j]; iv=i; jv=j; }
        }
    fout<<minN<<" "<<minE<<" "<<minS<<" "<<minV<<endl;
    A[ie][je]=minS;
    A[is][js]=minV;
    A[iv][jv]=minN;
    A[in][jn]=minE;
    for(int i=1;i<=n;i++)
    {
        for(int j=1;j<=n;j++)
            fout<<A[i][j]<<" ";
        fout<<endl;
    }
    return 0;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright © 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro