Se citesc numere naturale de la tastatura pana cand se introduce numarul 0. Memorati numerele nenule citite intr-un vector X.
Construiti si afisati pe ecran un vector Y care sa contina in ordine strict descrescatoare numerele din vectorul X care au proprietatea ca sunt palindroame. Un numar este palindrom daca este egal cu numarul format cu cifrele sale luate de la dreapta la stanga (de exemplu 3443). Vectorul Y trebuie sa se creeze direct ordonat (nu se permite ardonare ulterioara construirii lui). Se vor scrie functii pentru urmatoarele prelucrari: - citirea unui vector - afisarea unui vector - transformarea unui numar intr-un vector de cifre - verificarea daca un vector de cifre este simetric fata de centru, adica daca numarul format cu cifrele din vector este palindrom - cautarea unei valori intr-un vector ordonat strict descrescator (pentru a nu fi pusa in vectorul Y daca este deja in vector) - construierea vectorului direct ordonat strict descrescator conform cerintei. Exemplu: daca se introduc valorile 3453, 343, 2332, 22, 22, 12321, 5, 22, 0 se obtine vectorul Y: 12321, 2332, 343, 22, 5. |
|