O imagine alb-negru este reprezentata codificat intr-o matrice mXm cu elemente 0 sau 1. Asupra imaginii se pot efectua urmatoarele operatii:
- Inversarea, adica valorile 0 se transforma in 1 si cele de 1 in 0; - Rotirea cu 90 de grade in sensul acelor de ceasornic; - Zoom, adica dublarea matricii (dimensiunile 2mX2m). O secventa de transformari se defineste ca o succesiune de litere I, R si Z, corespunzatoare celor 3 operatii de mai sus. Din fisierul imag.in se citeste numarul n si apoi imaginea codificata intr-o matrice mXm. Din fisierul trans.in se o succesiune de litere I, R si Z corespunzatoare transformarilor cerute. Sa se scrie in fisierul imag.out dimensiunea matricii si matricea obtinuta in urma acestor transformari. Precizare: m nu va depasi 100 indiferent de transformari. Exemplu: imag.in 2 1 1 0 1 trans.in RRRRIZ imag.out 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 1 1 0 0 |
|