Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Admitere UBB Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Subiect-admitere-2014-septembrie-informatica - Subiectul III


#include <iostream>
using namespace std;

void citire(int A[51][51], int &n)
{
    cin>>n; //citesc numarul de linii
    for(int i=1;i<=n;i++) //parcurg matricea
        for(int j=1;j<=n;j++)
            cin>>A[i][j]; //citesc elementele
}

void afisare(int A[51][51], int n)
{
    for(int i=1;i<=n;i++) //parcurg matricea
        {
            for(int j=1;j<=n;j++)
                cout<<A[i][j]<<" "; //afisez elementul
            cout<<endl;//trec la linia urmatoare
        }
}

int prim(int n)
{
    if(n==0 || n==1) return 0;// 0 si 1 nu sunt prime
    if(n%2==0 && n!=2) return 0;//numerele pare inafara de 2 nu sunt prime
    for(int d=3;d*d<=n;d=d+2) //caut divizori impari pana la radical din n
        if(n%d==0) return 0;// daca am gasit divizor atunci numarul nu este prim
    return 1;//numarul este prim
}

int superprim(int n)
{
    int c=1,p=1,x=n;
    while(x>9)
    {
        c++; //calculez numarul de cifre
        p=p*10; //si puterea asociata celei de a doua cifre din n
        x=x/10;
    }
    for(int i=1;i<=c;i++) //de c ori
    {
        if(prim(n)) return 1; //am gasit numar prim
        n=n%p*10+n/p; //duc la sfarsit prima cifra
    }
    return 0;//daca nu am gasit nici un numar prim
}

void inter(int &x, int &y)// interschimba x cu y
{
    int aux=x; x=y; y=aux;
}

void intersj(int A[51][51], int n)
{//inserschimb triunghiul de sus cu cel de jos
    for(int i=1;i<=n/2;i++) //parcurg triunghiul de sus
        for(int j=i+1;j<n+1-i;j++)
        inter(A[i][j],A[n+1-i][j]); //interchimb
}

void intersd(int A[51][51], int n)
{//inserschimb triunghiul din stanga cu cel din dreapta
    for(int i=2;i<=n-1;i++)//parcurg triunghiul din stanga
        for(int j=1;j<min(i,n+1-i);j++)
            if(superprim(A[i][j]) && superprim(A[i][n+1-j])) //daca ambele elemente sunt superprime
                inter(A[i][j],A[i][n+1-j]);//le interschimb
}


int main()
{
    int A[51][51],n;
    citire(A,n);
    intersj(A,n);
    intersd(A,n);
    afisare(A,n);
    return 0;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro