Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Arbori Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Arbore partial de cost minim (cu algoritmul lui Kruskal).
Exemplu:
date.in
5 8
1 2 3
1 3 2
1 5 4
1 4 3
2 3 6
3 4 1
3 5 1
4 5 1
date.out
3 4 1
3 5 1
1 3 2
1 2 3
*solutia nu este unica


#include<fstream>
using namespace std;
ifstream fin("k.in");
ofstream fout("k.out");

struct muchie
{
       int x,y,c;
};

muchie V[100];
int n,m,A[100][100],P[100],k;

void citire()
{
     fin>>n>>m;
     for(int i=1;i<=m;i++)
        fin>>V[i].x>>V[i].y>>V[i].c;
}

void colorare(int r,int cul)
{
  int s,d,i,X[100];
  s=d=1;
  X[1]=r;
  P[r]=1;
  while(s<=d)
  {
	for(int i=1;i<=n;i++)
	if(P[i]!=cul && A[X[s]][i])
	   {d++; X[d]=i; P[i]=cul;
	   }
      s++;
  }
}

void ordonare()
{
    muchie aux;
    for(int i=1;i<m;i++)
        for(int j=i+1;j<=m;j++)
               if(V[i].c>V[j].c)
               {
                   aux=V[i];
                   V[i]=V[j];
                   V[j]=aux;
               }
}

int main()
{
    int i;
    citire();
    for(i=1;i<=n;i++) P[i]=i;
    ordonare();
    k=0; i=1;
    while(k<n-1)
    {
       if(P[V[i].x]!=P[V[i].y])
       {
	    fout<<V[i].x<<" "<<V[i].y<<" "<<V[i].c<<"\n";
	    A[V[i].x][V[i].y]=A[V[i].y][V[i].x]=1;
	    if(P[V[i].x]<P[V[i].y]) colorare(V[i].y,P[V[i].x]);
	    else colorare(V[i].x,P[V[i].y]);
	    k++;
       }
       i++;
    }
}

//sau cu eliminare de muchii a.i. sa ramana conex

#include<fstream>
using namespace std;
ifstream fin("k.in");
ofstream fout("k.out");

struct muchie
{
       int x,y,c;
};

muchie V[100];
int n,m,A[100][100],P[100],k;

void citire()
{
     fin>>n>>m;
     for(int i=1;i<=m;i++)
        { fin>>V[i].x>>V[i].y>>V[i].c;
          A[V[i].x][V[i].y]=A[V[i].y][V[i].x]=1;
        }
}

int conex()
{
  int s,d,i,X[100];
  s=d=1;  X[1]=1;  P[1]=1;
  while(s<=d)
  {
	for(int i=1;i<=n;i++)
	if(!P[i] && A[X[s]][i])
	   {d++; X[d]=i; P[i]=1;
	   }
      s++;
  }
  if(d==n) return 1;
  else return 0;
}

void ordonare()
{
    muchie aux;
    for(int i=1;i<m;i++)
        for(int j=i+1;j<=m;j++)
               if(V[i].c<V[j].c)
               {
                   aux=V[i];
                   V[i]=V[j];
                   V[j]=aux;
               }
}

int main()
{
    int i;
    citire();
    ordonare();
    k=m; i=1;
    while(k>n-1)
    {
	    A[V[i].x][V[i].y]=A[V[i].y][V[i].x]=0;
	    for(int j=1;j<=n;j++) P[j]=0;
	    if(conex()) k--;
	    else A[V[i].x][V[i].y]=A[V[i].y][V[i].x]=1;
       i++;
    }

    for(int i=1;i<=n;i++)
        for(int j=i+1;j<=n;j++)
            if(A[i][j]) fout<<i<<" "<<j<<endl;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro