Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Arbori Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Se da un arbore cu radacina cu n varfuri (n<=100) prin vectorul de tati.
a) Sa se determine daca este arbore binar si, in caz afirmativ, sa se afiseze vectorii S si D (consideram fiul stang < fiul drept)
b) Daca raspunsul de la a este negativ, sa se determine daca prin schimbarea radacinii, arborele poate deveni binar.
Exemplul 1:
arbore.in
7
6 6 6 3 3 0 3
arbore.out
NU
NU
Exemplul 2:
arbore.in
6
6 6 6 3 3 0
arbore.out
NU
DA
Exemplul 3:
arbore.in
6
0 6 6 3 3 1
arbore.out
DA
6 0
0 0
4 5
0 0
0 0
2 3


#include <fstream>
using namespace std;
ifstream fin("arbore.in");
ofstream fout("arbore.out");

int n,T[101],F[101],S[101],D[101],G[101];

int main()
{
    fin>>n;
    for(int i=1;i<=n;i++)
    {
        fin>>T[i];
        F[T[i]]++;//pt a
        if(T[i]!=0)//pt b
        {
            G[i]++;
            G[T[i]]++;
        }
    }
    //cerinta a
    int ok=1;
    for(int i=1;i<=n;i++)
        if(F[i]>2) ok=0;
    if(ok)
    {
        fout<<"DA\n";
        for(int i=1;i<=n;i++)
            if(T[i]!=0)
            {
                if(S[T[i]]==0)
                    S[T[i]]=i;
                else D[T[i]]=i;
            }
        for(int i=1;i<=n;i++)
            fout<<S[i]<<" "<<D[i]<<endl;
    }
    else
    {
        fout<<"NU\n";
        //cerinta b (cu vectorul de grade)
        ok=1;
        for(int i=1;i<=n;i++)
            if(G[i]>=4) ok=0;
        if(ok) fout<<"DA";
        else fout<<"NU";
    }
    return 0;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro