Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Elemente de baza C# Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Se citesc din fisierul date.txt un numar natural n si apoi n numere intregi plasate cate unul pe fiecare rand. Ordonati crescator numerele citite si afisati-le in acelasi fisier, cate unul pe rand, precedate de numarul n. Se vor scrie functii cu urmatoarele antete:
- static void citire(out int n, out int[] A, string fis) //citeste n, creeaza si citeste vectorul A din fisierul precizat prin parametrul fis
- static void afisare(int n, int[] A, string fis) //scrie n si vectorul A in fisierul precizat prin parametrul fis
- static void inter(ref int a, ref int b) //interschimba valorile parametrilor
- static void ordonare(int n, int[] A)//ordoneaza crescator cele nelementele ale vectorului A


using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.IO;

namespace p17
{//2.10.2013
    class Program
    {
        static void citire(out int n, out int[] A, string fis)
        {//citesc n si vectorul A din fisierul precizat
            StreamReader fin = new StreamReader(fis);
            n = int.Parse(fin.ReadLine());
            A=new int[n];
            for(int i=0;i<n;i++)
                A[i] = int.Parse(fin.ReadLine());
            fin.Close();
        }

        static void afisare(int n, int[] A, string fis)
        {//scriu n si vectorul A in fisierul precizat
            StreamWriter fout = new StreamWriter(fis);
            fout.WriteLine(n);
            for (int i = 0; i < n; i++)
                fout.WriteLine(A[i]);
            fout.Close();
        }

        static void inter(ref int a, ref int b)
        {
            int aux = a; a = b; b = aux;
        }

        static void ordonare(int n, int[] A)
        {
            for (int i = 0; i < n; i++)
                for (int j = i + 1; j < n; j++)
                    if (A[i] > A[j]) inter(ref A[i], ref A[j]);
        }

        static void Main(string[] args)
        {
            int n;
            int[] A;
            citire(out n,out A, "date.txt");
            ordonare(n, A);
            afisare(n, A, "date.txt");
        }
    }
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro