Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

   Home Elemente de baza C# Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2018
Bacalaureat 2018 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2018
Subiecte si rezolvări 2010-2018
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Drum de lungime minima de la varful x la varful y intr-un graf orientat (cu parcurgerea Breadth-First)


using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.IO;

namespace graph2
{
    class Program
    {
        static void write_path(int v, int[] T)//scrie drumul cel mai scurt pe baza vectorului de tati
        {
            if (T[v] != 0)//daca are tata
                write_path(T[v], T);//merge in el
            Console.Write(v + " ");//scrie la revenire, adica in ordine inversa

        }
        
        static void Main(string[] args)
        {
            int n;//nr vf
            int[,] A;//matricea de adiacenta
            int x, y;//varfurile
            //citire 
            StreamReader fin = new StreamReader("graph.in");//deschide fisierul
            n = int.Parse(fin.ReadLine());//citesc numarul de varfuri
            int m = int.Parse(fin.ReadLine());//citesc numarul de arce
            A = new int[n+1, n+1];//creez matrice a de adiacenta
            for (int i = 0; i < m; i++)//citesc ne linii 
            {
                string linie = fin.ReadLine();//o linie
                string[] s = linie.Split();//o desparte in trei numere
                int v1 = int.Parse(s[0]);//primul varf
                int v2 = int.Parse(s[1]);//al doilea varf
                A[v1, v2] = 1;//pun in matricea de adiacenta

            }
            string l = fin.ReadLine();//o linie
            string[] ss = l.Split();//o desparte in trei numere
            x = int.Parse(ss[0]);//primul varf
            y = int.Parse(ss[1]);//al doilea varf
            fin.Close();

            Console.WriteLine("matricea de adiacenta:");
            for (int i = 1; i <= n; i++)
            {//scriu matricea de adiacenta
                for (int j = 1; j <= n; j++)
                    Console.Write(A[i, j] + " ");
                Console.WriteLine();
            }

            //parcurgere BF si creare vector de lungimi si de tati
            int[] D = new int[n + 1];//vectorul de lungime a drumului
            int[] T = new int[n + 1]; //vectorul de tati
            int[] X = new int[n + 1]; //vectorul de parcurgere BF (coada)
            bool[] V = new bool[n + 1]; //vizitat/nevizitat

            //initializari
            D[x] = 0;
            T[x] = 0;
            V[x] = true;
            X[1] = x;//incep din x
            int st = 1;//limita stanga din x
            int dr = 1;//limita dreapta din x
            while (st <= dr)//cattimp nu am terminat parcurgerea
            {
                int i = X[st];//nodul curent pt parcurgere
                for(int j=1;j<=n;j++)//iau toate nodurile
                    if (A[i, j] == 1 && !V[j])//aleg descendentii nevizitati
                    {
                        dr++;
                        X[dr] = j;//adaug pe j in in X
                        V[j] = true;//marchez ca vizitat pe j
                        D[j] = D[i] + 1;//se afla cu 1 mai departe decat cel din care am venit
                        T[j] = i;//retin ca am venit din i in j
                    }
                st++;//trec la urmatorul vf din X 
            }

            //afisari
            Console.WriteLine("parcurgerea BF:");
            for (int i = 1; i <= dr; i++) Console.Write(X[i] + " ");
            Console.WriteLine();
            Console.WriteLine("lungimile minime:");
            for (int i = 1; i <= dr; i++) Console.Write(D[i] + " ");
            Console.WriteLine();
            Console.WriteLine("vectorul de tati:");
            for (int i = 1; i <= dr; i++) Console.Write(T[i] + " ");
            Console.WriteLine();

            //afisarea solutiei
            if (D[y] != 0)
            {
                Console.WriteLine("lungimea minima= " + D[y]);
                Console.Write("drumul de lungime= ");
                write_path(y, T);
            }
            else Console.WriteLine("Nu s-a gasit drum");
            Console.ReadKey();
        }
    }
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro