Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Elemente de baza C# Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


pbinfo.ro -> intervale


using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.IO;//pt fisiere

namespace intervale
{
    class interval
    {
        private int a, b;//capetele intervalului

        //proprietati
        public int A
        {
            get { return a; }
            set { a = value; }
        }
        public int B
        {
            get { return b; }
            set { b = value; }
        }

        //verificare disjuncte
        public bool disjunct(interval b)
        {
            return this.a > b.B || b.A > this.b;
        }

        //supraincarcare metoda ToString
        public override string ToString()
        {
            return a + " " + b;
        }
    }

    class Program
    {
        static void citire(out interval[] A, out int n)
        {
            StreamReader fin = new StreamReader("intervale.in");
            n = int.Parse(fin.ReadLine());//citesc n
            A = new interval[n + 1];//creez tabloul de intervale
            for(int i=1;i<=n;i++)
            {
                string l = fin.ReadLine(); //citesc un rand
                string[] s = l.Split();//il despart
                interval a = new interval();//creez un interval
                a.A = int.Parse(s[0]);//capatul stang
                a.B = int.Parse(s[1]);//capatul drept
                A[i] = a;//pun in vector
            }
            fin.Close();
        }

        static void afisare(interval[] A, int n)
        {
            StreamWriter fout = new StreamWriter("intervale.out");
            fout.WriteLine(n);
            for (int i = 1; i <= n; i++)
                fout.WriteLine(A[i].ToString());
            fout.Close();
        }

        static void Main(string[] args)
        {
            int n,m=0;
            interval[] A,B;
            citire(out A, out n);
            B=new interval[n+1];
            for (int i = 1; i <= n; i++)
            {// pt fiecare interval din a
                int k = 0;
                for (int j = 1; j <= n; j++)//parcurgem
                    if (A[i].disjunct(A[j])) 
                           k++;//le numar pe cele disjuncte
                if (k == n - 1)//daca n-1 sunt disjuncte 
                    B[++m] = A[i];//il punem in B
            }
            afisare(B, m);
            Console.ReadKey();
        }
    }
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro