Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Grafuri neorientate Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Se citeste un graf neorientat precizat prin vectorul muchiilor dintr-un fisier text in care pe prima linie avem numarul de varfuri si cel de muchii si apoi muchiile.
a) Construiti si afisati matricea de adiacenta a grafului precedata de numarul de varfuri.
b) Afisati listele de adiacenta prin care se poate reprezenta graful.
c) Afisati muchille grafului.
d) Din fisierul de intrare se mai citeste un varf k. Calculati si afisati gradul varfului k.
Pentru graful dat astfel:
6 6
1 3
1 5
1 2
2 3
3 4
4 5
3
Se vor afisa urmatoarele:
6
0 1 1 0 1 0
1 0 1 0 0 0
1 1 0 1 0 0
0 0 1 0 1 0
1 0 0 1 0 0
0 0 0 0 0 0
1 -> 2 3 5
2 -> 1 3
3 -> 1 2 4
4 -> 3 5
5 -> 1 4
6 ->
1,2
1,3
1,5
2,3
3,4
4,5
3


#include<fstream>
using namespace std;
ifstream fin("vm.txt");
ofstream fout("ma_la.txt");

int n,m,a[20][20];

void citire()
{
	int i,j,k;
	fin>>n>>m;
	for(k=1;k<=m;k++)
	{
		fin>>i>>j;
		a[i][j]=1;
		a[j][i]=1;
	}
}

void afismat()
{
	int i,j;
	fout<<n<<endl;
	for(i=1;i<=n;i++)
	{
		for(j=1;j<=n;j++) 
			fout<<a[i][j]<<" ";
		fout<<endl;
	}
}

void afisadia()
{
	int i,j;
    for(i=1;i<=n;i++)
	{
		fout<<i<<" -> ";
		for(j=1;j<=n;j++)
			if(a[i][j]==1) fout<<j<<" ";
		fout<<endl;
	}		
}

int afisvm()
{ 
	int i,j;
	for(i=1;i<=n;i++)
		for(j=i+1;j<=n;j++)
			if(a[i][j]==1) fout<<i<<","<<j<<endl;
}


int grad(int i)
{
	int j,g=0;
	for(j=1;j<=n;j++) 
		if(a[i][j]==1) g++;
	return g;
}

int main()
{
	int k;
	citire();
	afismat();
	afisadia();
	afisvm();
	fin>>k;
	fout<<grad(k);
	fin.close();
	fout.close();
    return 0;	
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro