Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Grafuri neorientate Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Se da un graf neorientat cu n varfuri si m muchii, citit prin vectorul muchiilor.
Sa se afiseze matricea distantelor minime pentru distantele intre oricare 2 varfuri din graf. Daca nu exista lant intre doua varfuri atunci se va afisa caracterul #.
Se va folosi algoritmul Roy-Floyd.
Exemplu:
Fisierul de intrare:
12 13
1 2
1 3
1 4
2 8
3 6
3 7
4 6
4 5
8 9
7 9
7 10
6 10
12 11
Fisierul de iesire:
0 1 1 1 2 2 2 2 3 3 # #
1 0 2 2 3 3 3 1 2 4 # #
1 2 0 2 3 1 1 3 2 2 # #
1 2 2 0 1 1 3 3 4 2 # #
2 3 3 1 0 2 4 4 5 3 # #
2 3 1 1 2 0 2 4 3 1 # #
2 3 1 3 4 2 0 2 1 1 # #
2 1 3 3 4 4 2 0 1 3 # #
3 2 2 4 5 3 1 1 0 2 # #
3 4 2 2 3 1 1 3 2 0 # #
# # # # # # # # # # 0 1
# # # # # # # # # # 1 0



#include<fstream>
using namespace std;
ifstream fin("g.in");
ofstream fout("g.out");
const int maxx=100000;
int a[100][100],k,n,m,p[100];
void citire()
{
	int i,j,x;
	fin>>n>>m;
	for(i=1;i<=n;i++)
		for(j=i+1;j<=n;j++)
			a[i][j]=a[j][i]=maxx;
	for(x=1;x<=m;x++) 
	{  fin>>i>>j;
	   a[i][j]=1;
	   a[j][i]=1;
	}
}

void rf()
{
	int i,j,k;
	for(k=1;k<=n;k++)
		for(i=1;i<=n;i++)
			for(j=1;j<=n;j++)
				if(i!=j)
					if(a[i][j]>a[i][k]+a[k][j])
						a[i][j]=a[i][k]+a[k][j];
}

void afis()
{
	int i,j;
	for(i=1;i<=n;i++)
	{
		for(j=1;j<=n;j++) 
			if(a[i][j]!=maxx) fout<<a[i][j]<<" ";
		    else fout<<"# ";
		fout<<"\n";	
	}
}

int main()
{
	citire();	
	rf();
	afis();
	fin.close();
	fout.close();
	return 0;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro