Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

   Home Grafuri neorientate Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2018
Bacalaureat 2018 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2018
Subiecte si rezolvări 2010-2018
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Memorarea grafurilor neorientate.


#include <fstream>
#include <vector>
using namespace std;
ifstream fin("date.in");
ofstream fout("date.out");
struct muchie
{
    int i,j;
};
int A[50][50];//matricea de adiacenta
muchie M[1000];//vactorul muchiilor
vector<int> V[50];//listele de adiacenta
int n,m;//noduri/muchii

void citire()
{
   int x,y,i;
   fin>>n>>m;
   for(i=1;i<=m;i++)
   {
       fin>>x>>y;
       M[i].i=x; M[i].j=y;
       A[x][y]=A[y][x]=1;
       V[x].insert(V[x].end(),y); //V[x].push_back(y);
       V[y].insert(V[y].end(),x); //V[y].push_back(x);
   }
}

void afis()
{
    int i,j;
    fout<<"matricea de adiacenta:\n";
    for(i=1;i<=n;i++)
    {
        for(j=1;j<=n;j++)
        fout<<A[i][j]<<" ";
        fout<<endl;
    }
    fout<<"lista muchiilor:\n";
    for(i=1;i<=m;i++) fout<<M[i].i<<" "<<M[i].j<<endl;
    fout<<"lista vecinilor:\n";
    for(i=1;i<=n;i++)
    {
        fout<<i<<": ";
        for(j=0; j<V[i].size(); j++) fout<<V[i][j]<<" ";
        fout<<endl;
    }
}

int main()
{
    citire();
    afis();
    fin.close();
    fout.close();
    return 0;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro