Probleme de informatică
Clasa a IX-a
Elementele de bază C++ (46)
Subprograme predefinite (1)
Fişiere text (2)
Algoritmi elementari (109)
Tablouri unidimensionale (83)
Tablouri bidimensionale (64)
Probleme diverse (13)
Clasa a X-a
Subprograme (funcții) (87)
Şiruri de caractere (49)
Tipul înregistrare (26)
Recursivitate (57)
Alocarea dinamică a memoriei (2)
Liste înlănţuite (25)
Algoritmul lui Lee (1)
Clasa a XI-a
Metoda "Divide et impera" (12)
Metoda Backtracking (85)
Metoda Greedy (6)
Programare dinamică (18)
Grafuri neorientate (37)
Grafuri orientate (38)
Arbori (33)
Clasa a XII-a
Elemente de bază C# (32)
POO în C# (13)
Programare vizuală în C# (11)
Examen de bacalaureat
Competențe digitale
Examen de atestat
Admitere UBB (18)
La un turneu de tenis participa n jucatori cu numerele de ordine de la 1 la n. Fiecare dintre ei joaca cu toti ceilati cate o partida. Fiecare dintre partide este data ca o pereche de jucatori (i,j) cu semnificatia ca jucatorul i l-a invins pe jucatorul j.
Afisati primii 3 jucatori in ordine descrescatoare a numarului de victorii din turneu.
Exemplu:
date.in
5
1 2 *(cu semnificatia ca jucatorul 1 l-a invins pe jucatorul 2)
3 2
3 4
1 4
5 1
3 5
5 4
3 1
5 2
2 4
date.out
3 4 *(cu semnificatia ca jucatorul 3 are 4 victorii)
5 3
1 2

#include <fstream>
using namespace std;
ifstream fin("date.in");
ofstream fout("date.out");
struct jucator {int j, p;};
int n;
jucator A[100];

void citire()
{
    int i,j,p;
    fin>>n;
    for(p=1;p<=n*(n-1)/2;p++)
    {
        fin>>i>>j;
        A[i].j=i;
        A[i].p++;
    }
}

void ordonare(jucator A[100], int n)
{
    int i,j;
    jucator aux;
    for(i=1;i<n;i++)
        for(j=i+1;j<=n;j++)
            if(A[i].p<A[j].p)
            {
                aux=A[i]; A[i]=A[j]; A[j]=aux;
            }
}

int main()
{
    citire();
    ordonare(A,n);
    for(int i=1;i<=3;i++)
        fout<<A[i].j<<" "<<A[i].p<<endl;
    fin.close();
    fout.close();
    return 0;
}

21 nov 2018
Site-ul conține 868 de probleme rezolvate
Copyright © 2009-2018 Muresan Vasile Ciprian