Probleme de informatică
Clasa a IX-a
Elementele de bază C++ (46)
Subprograme predefinite (1)
Fişiere text (2)
Algoritmi elementari (109)
Tablouri unidimensionale (83)
Tablouri bidimensionale (64)
Probleme diverse (13)
Clasa a X-a
Subprograme (funcții) (87)
Şiruri de caractere (49)
Tipul înregistrare (26)
Recursivitate (57)
Alocarea dinamică a memoriei (2)
Liste înlănţuite (25)
Algoritmul lui Lee (1)
Clasa a XI-a
Metoda "Divide et impera" (12)
Metoda Backtracking (85)
Metoda Greedy (6)
Programare dinamică (18)
Grafuri neorientate (37)
Grafuri orientate (38)
Arbori (33)
Clasa a XII-a
Elemente de bază C# (32)
POO în C# (13)
Programare vizuală în C# (11)
Examen de bacalaureat
Competențe digitale
Examen de atestat
Admitere UBB (18)
Se considera o lista liniara simplu inlantuita cu nodurile definite astfel:
struct Node
{
int key; //informatia memorata (utila)
Node* next; //legatura spre nodul urmator
};
Scrieti o functie care sa ordoneze crescator informatiile din lista. Functia va primi ca paramentru adresa primului nod al listei.

void SortAscBubble(Node* first)
{//ordonez crescator cu metoda bulelor
    int gata;
    do
    {
        gata=1;
        for(Node* p=first; p->next; p=p->next)//parcurg pana in fata ultimului
            if(p->key>p->next->key)//p si p->next nu au informatiile in ordine
            {// interchimb informatiile din cele 2 noduri
                int aux=p->key;
                p->key=p->next->key;
                p->next->key=aux;
                gata=0;
            }
    }
    while(!gata);
}

19 nov 2018
Site-ul conține 868 de probleme rezolvate
Copyright © 2009-2018 Muresan Vasile Ciprian