Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   HomePOO in C# Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


POO in C#  
#522. [2013-12-02 - 01:30:07]
Exemplu stiva generica implementata ca o lista liniara simplu inlantuita.
Rezolvare

#515. [2013-11-27 - 23:48:21]
Exemplu mostenire si polimorfism pentru doua clase vector si respectiv multime.
Rezolvare

#501. [2013-10-31 - 10:30:35]
Exemplu mostenire cu punct in plan si punct in spatiu.
1. Definiti o clasa punct2d (punct in plan) care sa contina urmatoarele
- doua campuri x si y double protejate
- proprietati de acces la cele 2 campuri x si y
- constructor fara parametrii care sa-i initilalizeze pe x si y cu 0
- constructor cu 2 parametrii double a si b care sa initializeze pe x cu a si pe y cu b
- functie de citire de la tastatura
- functie de afisare pe ecran
- supraincarcare metoda tostring
- distanta de la punct la origine
- distanta de la un punct la un alt punct primit ca parametru
- supraincarcarea operatorului - (minus) cu precizarea ca A-B este distanta de la punctul A la punctul B
- supraincarcarea operatorilor == si !=
2. Creati o clasa punct3d (punct in spatiu) care sa deriveze clasa punct2d si care sa implementeze aceleasi facilitati ca si clasa punct2d.
Cele doua clase punct2d si punct3d vor fi in fisiere separate.
Rezolvare


#500. [2013-10-24 - 11:48:35]
Exemplu operatori de conversie.
Rezolvare

#496. [2013-10-23 - 21:30:20]
Exemplu de definire si utilizare a membrilor statici ai unei clase.
Rezolvare

#495. [2013-10-23 - 21:27:03]
Exemplu de indexator.
Rezolvare

#494. [2013-10-16 - 13:44:37]
Exemplu clasa graf neorientat si utilizare.
Rezolvare

#360. [2012-06-12 - 14:47:07]
´╗┐Operatii cu numere mari.
Rezolvare

#82. [2009-10-15 - 11:49:32]
Exemplu mostenire si polimorfism (din animal derivez pisica si cainele).
Rezolvare

#81. [2009-10-08 - 10:34:56]
Exemplu mostenire si polimorfism.
Rezolvare

#80. [2009-10-08 - 09:54:33]
Exemplu mostenire
Rezolvare

#79. [2009-10-01 - 09:24:50]
Sa se scrie o clasa rational care sa implementeze operatiile cu numere rationale.
Rezolvare

#68. [2009-09-29 - 09:43:31]
1. Sa se defineasca o clasa punct cu 2 campuri x si y pentru coordonatele unui punct in plan.
2. Sa se scrie constructori de initializare si de copiere pentru clasa punct.
3. Sa se scrie metode pentru citirea si afisarea variabilelor de tip punct.
4. Sa se screeze o clasa triunghi formata din 3 puncte in plan.
5. Sa se scrie constructori pentru clasa triunghi.
6. Sa se scrie metode pentru citirea si afisarea obiectelor de tipul triunghi.
7. Sa se scrie metode pentru calculul perimetrului si a ariei unui triunghi.
Rezolvare



  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright ę 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro