Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

   Home POO in C# Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2018
Bacalaureat 2018 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2018
Subiecte si rezolvări 2010-2018
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Exemplu de definire si utilizare a membrilor statici ai unei clase.


using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

namespace statici
{
    class C
    {
        public int x;//data membru nestatica
        private static int y;//data membru statica

        public static int Y// corect, dar gresit fara static
        {
            set
            {   y = value;
                //x = value;//gresit, nu pot accesa nestatic din static 
            }
            get
            { return y; }
        }

        public void F()//metoda nestatica
        {//are acces la toti membrii
            x = 200;
            y = 300;
        }
        public static void G()//metoda statica
        {// are acces doar la membrii statici
            //x = 200;//eroare - nu poate accesa camp nestatic din functie statica
            y = 400;
        }
    }

    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            C v;//un obiect v din clasa C
            //v.x = 100;//eroare deoarece v nu este creat
            //v.F();//eroare deoarece v nu este creat
            //C.x = 89;//gresit, x e nestatic si se acceseza prin obiect
            C.Y = 100;//corect deoarece y este static si creat automat la compilare
            Console.WriteLine(C.Y);
            v = new C();//creez v
            C z = new C();//creez z
            v.x = 100; //corect deoarece v este creat
            z.x = 50;//corect deoarece z este creat
            Console.WriteLine(v.x);
            v.F();//corect deoarece v este creat
            Console.WriteLine(v.x + " " + C.Y);
            C.G();//corect, static prin intermediul numelui clasei
            Console.WriteLine(v.x + " " + C.Y);
            Console.WriteLine(z.x + " " + C.Y);
            Console.ReadKey();
        }
    }
}
Exemplu de definire si utilizare a membrilor statici ai unei clase.


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro