Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Subprograme Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Se citesc numere naturale de la tastatura pana cand se introduce numarul 0. Memorati numerele nenule citite intr-un vector X.
Construiti si afisati pe ecran un vector Y care sa contina in ordine strict descrescatoare numerele din vectorul X care au proprietatea ca sunt palindroame. Un numar este palindrom daca este egal cu numarul format cu cifrele sale luate de la dreapta la stanga (de exemplu 3443).
Vectorul Y trebuie sa se creeze direct ordonat (nu se permite ardonare ulterioara construirii lui).
Se vor scrie functii pentru urmatoarele prelucrari si calcule:
- citirea unui vector
- afisarea unui vector
- rasturnatul unui numar natural
- verificarea daca un numar este palindrom folosind rasturnatul acestuia
- cautarea unei valori intr-un vector ordonat strict descrescator (pentru a nu fi pusa in vectorul Y daca este deja in vector)
- construierea vectorului direct ordonat strict descrescator conform cerintei.
Exemplu: daca se introduc valorile 3453, 343, 2332, 22, 22, 12321, 5, 22, 0
se obtine vectorul Y: 12321, 2332, 343, 22, 5.


#include <iostream>
using namespace std;

int rast(int n)
{
    int r=0;
    while(n>0)
    {
        r=r*10+n%10;
        n=n/10;
    }
    return r;
}

int palindrom(int n)
{
    return n==rast(n);
}

void citire(int a[], int &n)
{
    int x;
    n=0;
    cin>>x;
    while(x>0)
    {
        n++;
        a[n]=x;
        cin>>x;
    }
}

int cautbin(int a[], int n, int x)
{
    int st=1, dr=n;
    while(st<=dr)
    {
        int m=(st+dr)/2;
        if(a[m]==x) return 1;
        else if(a[m]>x) st=m+1;
             else dr=m-1;
    }
    return 0;
}

void construirey(int a[], int n, int y[], int &m)
{
    m=0;
    for(int i=1;i<=n;i++)
        if(palindrom(a[i]) && cautbin(y,m,a[i])==0)
        {
            m++;
            y[m]=a[i];
            int j=m;
            while(j>1 && y[j-1]<y[j])
            {
                int aux=y[j]; y[j]=y[j-1]; y[j-1]=aux;
                j--;
            }
        }
}

void afisare(int a[], int n)
{
    for(int i=1;i<=n;i++) cout<<a[i]<<" ";
    if(n==0) cout<<"Y e vid";
}

int main()
{
    int x[100], y[100], n,m;
    citire(x,n);
    construirey(x,n,y,m);
    afisare(y,m);
    return 0;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro