Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

   Home Subprograme Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2018
Bacalaureat 2018 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2018
Subiecte si rezolvări 2010-2018
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Din fisierul matrice.in se citesc doua numere naturale n si m (n<=100) si apoi se citeste o matrice cu n linii si m coloane avand elemente numere naturale cu cel mult 6 cifre. Gasiti elementul din matrice care apare pe un numar maxim de linii. Daca sunt mai multe elemente care apar pe un numar maxim de linii, se va lua in considerare cel mai mic dintre ele.
Scrieti si apelati functii pentru:
- citirea matricii
- cautarea unui element pe o linie
- calculul numarului de linii pe care apare un element
Exemplu:
matrice.in
5 6
11 21 33 343 200 15
500 11 21 33 343 6
927 11 21 33 343 33
109 11 35 33 5 42
343 121 221 343 343 343
matrice.out
11
Explicatie: Elementele care apar pe un numar maxim de linii sunt 11, 33 si 343.




#include <fstream>
using namespace std;
ifstream fin("matrice.in");
ofstream fout("matrice.out");

void citire(int A[][101], int &n, int &m)
{
    fin>>n>>m;
    for(int i=1;i<=n;i++)
        for(int j=1;j<=m;j++)
            fin>>A[i][j];
}

int cauta(int A[][101], int m, int i, int x)
{
    for(int j=1;j<=m;j++)
        if(A[i][j]==x) return 1;
    return 0;
}

int pecatelinii(int A[][101], int n, int m, int x)
{
    int c=0;
    for(int i=1;i<=n;i++)
        if(cauta(A,m,i,x)) c++;
    return c;
}

int main()
{
    int A[101][101],n,m,max,maxap=0;
    citire(A,n,m);
    for(int i=1;i<=n;i++)
        for(int j=1;j<=n;j++)
            if(pecatelinii(A,n,m,A[i][j])>maxap)
                {
                    max=A[i][j];
                    maxap=pecatelinii(A,n,m,A[i][j]);
                }
            else if (pecatelinii(A,n,m,A[i][j])==maxap && A[i][j]<max)
                        max=A[i][j];
    fout<<max;
    return 0;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (106)
6. Probleme diverse (13)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (47)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (18)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro