Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home » Subprograme Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Se citeste o matrice patratica cu n linii si n coloane (n<=100), cu elemente numere naturale distincte din intervalul [0,10000]. Interschimbati circular īn sensul acelor de ceas cele 4 valori maxime din zonele N, E, S, V in care matricea este impartita de cele doua diagonale. Astfel, elementul din zona N va ajunge īn E, cel din E īn S, cel din S īn V, iar cel din V īn N, ca īn exemplu. Afisati matricea rezultata.
Se vor defini si apela functii pentru:
- citirea matricii
- afisarea matricii
- interschimbarea a doua elemente date prin indicii lor
- identificarea pozitiilor celor 4 valori maxime
- interschimbarea celor 4 elemente conform cerintei.



#include <iostream>

using namespace std;

void citire(int A[][101], int &n)
{
    cin>>n;
    for(int i=1;i<=n;i++)
        for(int j=1;j<=n;j++)
            cin>>A[i][j];
}

void afisare(int A[][101], int n)
{
    for(int i=1;i<=n;i++)
    {
        for(int j=1;j<=n;j++)
            cout<<A[i][j]<<" ";
        cout<<endl;
    }
}

void maxN(int A[][101],int n, int &imax, int &jmax)
{
    int maxx=0;
    for(int i=1;i<=n/2;i++)
        for(int j=i+1;j<n+1-i;j++)
           if(A[i][j]>maxx) {maxx=A[i][j]; imax=i; jmax=j; }
}

void maxS(int A[][101],int n, int &imax, int &jmax)
{
    int maxx=0;
    for(int i=n/2+1;i<=n;i++)
        for(int j=n+1-i+1;j<i;j++)
           if(A[i][j]>maxx) {maxx=A[i][j]; imax=i; jmax=j; }
}

void maxV(int A[][101],int n, int &imax, int &jmax)
{
    int maxx=0;
    for(int i=2;i<=n-1;i++)
        for(int j=1;j<min(i,n+1-i);j++)
           if(A[i][j]>maxx) {maxx=A[i][j]; imax=i; jmax=j; }
}

void maxE(int A[][101],int n, int &imax, int &jmax)
{
    int maxx=0;
    for(int i=2;i<=n-1;i++)
        for(int j=max(i,n+1-i)+1;j<=n;j++)
           if(A[i][j]>maxx) {maxx=A[i][j]; imax=i; jmax=j; }
}

void inter(int A[][101], int i, int j, int x, int y)
{
    int aux=A[i][j];
    A[i][j]=A[x][y];
    A[x][y]=aux;
}
void interNESV(int A[][101], int n)
{
    int ni,nj,si,sj,ei,ej,vi,vj;
    maxN(A,n,ni,nj);
    maxE(A,n,ei,ej);
    maxS(A,n,si,sj);
    maxV(A,n,vi,vj);
    inter(A,ni,nj,vi,vj);
    inter(A,vi,vj,si,sj);
    inter(A,si,sj,ei,ej);
}
int main()
{
    int A[101][101],n;
    citire(A,n);
    interNESV(A,n);
    afisare(A,n);
    return 0;
}


  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright © 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro