Probleme de informatică
  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

   Home Bacalaureat 2016   |   Variante bacalaureat 2009   |   Atestat  |   Olimpiada       
Noutăţi
Subiecte admitere la Facultatea de informatica UBB Cluj-Napoca
Subiecte bacalaureat 2010-2017
Bacalaureat 2017 - competenţe digitale
C# - Windows Form Application - exemple
Modele de proiecte de atestat
Bacalaureat 2017
Subiecte si rezolvări 2010-2017
Rezolvari variante bacalaureat 2009
Competenţe digitale
Examen atestat
Rezumat documentatie
Teme proiect
php.doc
css.doc
exemple_php_si_css.rar
Modele de proiecte de atestat
Subiecte atestat 2014 CNLR
Olimpiada
Clasele V-VI
Clasele VII-VIII
Clasa a IX-a
Clasa a X-a
Clasele XI-XII
Noţiuni teoretice
Metode de sortare
Metoda backtracking


Rezolvari bacalaureat 2009  
Varianta 1 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 2 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 2 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 3 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 3 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 4 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 5 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 6 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 6 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 7 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 7 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 7 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 8 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 8 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 8 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 9 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 9 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 11 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 13 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 15 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 16 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 17 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 18 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 19 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 20 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 20 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 21 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 21 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 21 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 22 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 22 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 23 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 23 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 24 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 25 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 25 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 25 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 26 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 26 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 28 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 29 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 29 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 30 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 31 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 32 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 33 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 34 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 35 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 37 / Subiectul 2 / Problema 4
Varianta 38 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 39 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 39 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 40 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 40 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 41 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 42 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 47 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 51 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 52 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 53 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 53 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 55 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 55 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 59 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 60 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 61 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 62 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 62 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 62 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 64 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 64 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 66 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 68 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 70 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 70 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 71 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 72 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 73 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 75 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 78 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 79 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 80 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 85 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 85 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 86 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 86 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 88 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 89 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 89 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 89 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 90 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 90 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 90 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 91 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 93 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 94 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 94 / Subiectul 2 / Problema 4
Varianta 95 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 95 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 96 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 98 / Subiectul 3 / Problema 3
Varianta 98 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 99 / Subiectul 3 / Problema 4
Varianta 99 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 100 / Subiectul 2 / Problema 5
Varianta 100 / Subiectul 3 / Problema 4



  Clasa a IX-a
1. Elementele de bază ale limbajului C++ (instructiunile limbajului) (46)
2. Subprograme predefinite (1)
3. Tablouri (145)
4. Fişiere text (2)
5. Algoritmi elementari (104)
6. Probleme diverse (12)
  Clasa a X-a
1. Subprograme definite de utilizator (87)
2. Şiruri de caractere (42)
3. Înregistrări (26)
4. Recursivitate (57)
5. Combinatorica (0)
6. Alocarea dinamică a memoriei (2)
7. Liste înlănţuite (25)
8. Algoritmul lui Lee (1)
  Clasa a XI-a

1. Metoda "Divide et impera" (12)
2. Metoda Backtracking (85)
3. Metoda Greedy (6)
4. Programare dinamică (18)
5. Grafuri neorientate (37)
6. Grafuri orientate (38)
7. Arbori (33)

  Clasa a XII-a
1. Elemente de baza C# (32)
2. POO in C# (13)
3. C# - Windows Form Application (24)
4. Admitere UBB (12)

Calculatoare si accesorii second hand
Copyright 2009-2017 Muresan Vasile Ciprian - mcip.ro