Probleme de informatică
Clasa a IX-a
Elementele de bază C++ (46)
Subprograme predefinite (1)
Fişiere text (2)
Algoritmi elementari (111)
Tablouri unidimensionale (83)
Tablouri bidimensionale (64)
Probleme diverse (13)
Clasa a X-a
Subprograme (funcții) (87)
Şiruri de caractere (50)
Tipul înregistrare (26)
Recursivitate (57)
Alocarea dinamică a memoriei (2)
Liste înlănţuite (25)
Algoritmul lui Lee (1)
Clasa a XI-a
Metoda "Divide et impera" (12)
Metoda Backtracking (86)
Metoda Greedy (6)
Programare dinamică (18)
Grafuri neorientate (40)
Grafuri orientate (38)
Arbori (33)
Clasa a XII-a
Elemente de bază C# (32)
POO în C# (14)
Programare vizuală în C# (19)
Examen de bacalaureat
Competențe digitale
Examen de atestat
Admitere UBB (18)
Definiti un tip inregistrare punct pentru a memora coordonatele unui punct din plan.
Definiti un tip inregistrare triunghi pentru a memora coordonatele celor 3 varfuri ale unui triunghi.
Cititi 6 valori care reprezinta coordonatele celor 3 varfuri ale unui triunghi. Calculati si afisati perimetrul triunghiului citit.
Exemplu: 0 0 1 0 0 1
perimetrul este 3.4142

#include<iostream>
using namespace std;

struct punct { float x,y; };
struct triunghi { punct A, B, C; };

void citirep(punct &p)
{ cin>>p.x>>p.y;
}

void citiret(triunghi &t)
{
	citirep(t.A);
	citirep(t.B);
	citirep(t.C);
}

float dist(punct a, punct b)
{
	return sqrt((a.x-b.x)*(a.x-b.x)+(a.y-b.y)*(a.y-b.y));
}

float perimetru(triunghi t)
{
	return dist(t.A,t.B)+dist(t.A,t.C)+dist(t.B,t.C); 
}
int main()
{
	triunghi t;
	citiret(t);
	cout<<perimetru(t);
	return 0;
}

19 apr 2024
Site-ul conține 884 de probleme rezolvate
Copyright © 2009-2018 Muresan Vasile Ciprian