Probleme de informatică
Clasa a IX-a
Elementele de bază C++ (46)
Subprograme predefinite (1)
Fişiere text (2)
Algoritmi elementari (111)
Tablouri unidimensionale (83)
Tablouri bidimensionale (64)
Probleme diverse (13)
Clasa a X-a
Subprograme (funcții) (87)
Şiruri de caractere (50)
Tipul înregistrare (26)
Recursivitate (57)
Alocarea dinamică a memoriei (2)
Liste înlănţuite (25)
Algoritmul lui Lee (1)
Clasa a XI-a
Metoda "Divide et impera" (12)
Metoda Backtracking (86)
Metoda Greedy (6)
Programare dinamică (18)
Grafuri neorientate (40)
Grafuri orientate (38)
Arbori (33)
Clasa a XII-a
Elemente de bază C# (32)
POO în C# (14)
Programare vizuală în C# (19)
Examen de bacalaureat
Competențe digitale
Examen de atestat
Admitere UBB (18)

Programare vizuala in C#

#881. [2019-10-28 - 13:19:16]
Realizați în C# un program care să permită alegerea unui fișier care că conțină informații despre n bancnote (valoare si număr avut la dispoziție) și o sumă de bani S.
Programul va afișa o modalitatea de plată exactă a sumei S folosind cel puțin câte o bancnotă de fiecare fel dintre cele n.
Rezolvare

#880. [2019-10-28 - 10:45:22]
Realizați în C# un program care să permită alegerea unui fișier care că conțină informații despre n cuburi (latură și culoare) ca mai jos:
9
4 Red
2 Red
1 Green
4 Blue
1 Blue
3 Yellow
5 Pink
1 Red
6 Black
Programul va desena cele n cuburi ca pătrate de culoarea dată și respectând dimensiunile, apoi va desena cel mai inalt turn care se poate forma cu cuburile date respectând regula că un cub poate fi pus peste un altul dacă are culoare diferită și latură mai mică.

Rezolvare


#879. [2019-10-28 - 10:31:11]
Realizați în C# un program care să citească din fisierul traseucal.txt dimensiunile n și m ale unei table de șah în care sunt codificate cu 0 pozițiile libere și cu 1 cele ocupate.
Să se afișeze un traseu pe care un cal poate ajunge din colțul stânga-sus (1,1) în colțul dreapta-jos (n,m) mergând doar pe poziții libere și fără să treacă de două ori prin aceeași poziție. (vezi Traseu cal).
Rezolvare

#878. [2019-05-28 - 16:27:09]
Realizați în C# un program care să permită crearea unei table de dimensiune n*n de tipul unei table de sah care să conțină n*n butoane.
Pe fiecare buton să se scrie linia și coloana pe care se află, iar la click pe el să fie scrise într-un MessageBox linia și coloana pe care se află.
Rezolvare

#877. [2019-05-14 - 17:05:08]
Realizați în C# un program care să permită navigarea pe internet folosind controlul WebBrowser.
Realizați următoarele operații:
- Back
- Forward
- Memorare automată a istoricului (folosind un fisier txt), precum și posibilitatea stergerii unei adrese din istoric, a tututor adreselor și ordonarea alfaberică a adreselor din istoric
- Posibilitatea salvării adreselor favorite (folosind un fisier txt), precum și posibilitatea stergerii unei adrese din favoritea tututor adreselor favorite și ordonarea alfaberică a adreselor favorite
Rezolvare

#876. [2018-12-12 - 12:15:59]
Realizați în C# un editor de fișiere RTF care să permită alegerea următoarelor operații dintr-un meniu:
a) Fisier
- Nou
- Deschide
- Salvare
- Salvare ca...
- Iesire
b) Editare
- Copiere
- Taiere
- Lipire
- Selectare totala
c) Formatare
- Font
- Culoare
d) Aliniere
- Stanga
- Dreapta
- Centru
Adăugați o bara de instrumente cu operațiile: Nou, Deschide, Salvare, Copiere, Taiere și Lipire.
Rezolvare

#875. [2018-12-12 - 11:36:23]
Realizați în C# o aplicație care să ilustreze printr-o animație modul de funcționare a algoritmului fill pentru rezolvarea problemei Fill de pe pbinfo.ro.
Adăugați codul sursa C# si C++.
Rezolvare

#870. [2018-12-10 - 10:20:05]
Realizați în C# o aplicație care să ilustreze printr-o animație modul de funcționare a algoritmului lui Lee pentru rezolvarea problemei Roboti de pe pbinfo.ro.
Adăugați informații preluate pe internet (youtube).
Rezolvare

#869. [2018-11-08 - 11:45:42]
Realizati in C# jocul XO.
Rezolvare

#867. [2018-08-03 - 19:25:16]
Creați o aplicație care să realizeze următoarele:
- folosind radiobutton-uri să permită alegerea unei figuri (punct, segment, cerc disc, pătrat, pătrat plin, dreptunghi, dreptunghi plin, poligon, poligon plin)
- folosind un picturebox și un colordialog să permită alegerea ueni culori
- pe un picturebox cu click stânga să se deseneze figura aleasă cu culoarea aleasă. Dimesiunile figurilor se vor stabili folosind un numericupdown pentru cerc si pătrat (inclusiv pline), vârfurile segmentului cu două clickuri, pentru dreptunghi (si plin) cu două clickuri pentru vârfurile opuse, iar pentru poligon (și plin) se vor plasa vârfurile cu click și cu dublu-click se va termina desenul.
Rezolvare

#866. [2018-08-03 - 19:09:33]
Creați o aplicație care să conțină un un meniu cu două opținuni: Desene și Culori. Meniul Desene permite alegerea unei figuri dintre următoarele: punct, cerc, pătrat, disc și pătrat plin, iar opțiunea Culori permite alegerea unei culori de desenare. De asemenea, aplicația să conțină un picturebox pe care la click stânga să se deseneze în pozitia mouse-ului figura aleasă desenată cu culoarea aleasă.
Rezolvare

#865. [2018-08-03 - 11:33:12]
Creați o aplicație care să afișeze un ceas care să indice ora exactă de culoare vișiniu pe fundal alb.
Rezolvare

#864. [2018-08-03 - 11:18:25]
Creați o aplicație care să conțină un trackbar cu valori între 3 si 36 și la a cărui acționare desenează un poligon regulat cu atatea vârfuri cât e valoarea din trackbar și având oricare două vârfuri unite prin câte un segment.
Rezolvare

#863. [2018-08-01 - 23:03:22]
Creați o aplicație care să realizeze următoarele
- să deseneze cu culoarea negru axele de coordonate
- să deseneze un caroiaj de culoare gri
- să deseneze cu culoarea roșu graficul polinomului X3-2X2-2X+2, cu verde graficul primei derivate a acestuia și cu albastru graficul celei de a doua derivate.
Intervalul de valori se va lua convenabil astfel încât graficul să arate ca în figura din dreapta.
Rezolvare

#862. [2018-08-01 - 22:47:07]
Creați o aplicație care să realizeze următoarele
- să afișeze în conțul stânga-sus coordonatele mouselui când acesta este mișcat pe fereastra aplicației.
- să deseneze semnul + în poziția mouse-ului atunci când se dă click stânga.
- să deseneze semnul + înconjurat de 5 cercuri în poziția mouse-ului atunci când se dă dublu-click (ca în figura alăturată).
Rezolvare

#861. [2018-08-01 - 22:36:37]
Creați o aplicație care să simuleze funcționarea unui piston.
Rezolvare

#860. [2018-08-01 - 22:30:44]
Creați o aplicație care să simuleze o ninsoare.
Rezolvare

#859. [2018-08-01 - 20:45:27]
Creați o aplicație care să simuleze căderea și săriturile a 10 mingi de culori, poziții și mărimi generate aleator. Mingile vor sări din ce în ce mai puțin până se opresc.
Rezolvare

#858. [2018-08-01 - 19:34:10]
Creați o aplicație care să afișeze 3 ceasuri care să indice ora în timp real în urmatoarele 3 orașe: București, Londra și Seattle.
Rezolvare


21 nov 2024
Site-ul conține 884 de probleme rezolvate
Copyright © 2009-2018 Muresan Vasile Ciprian